Wywiad z Pyskatym!

Na stronie www.APTAUN.pl pojawił się wywiad z Przemysławem `Pyskatym` Chojnackim, przeprowadzony przez portal www.IWIESZ24.pl. Raper opowiada o scenie, powstaniu kawałka `Bez Granic` i swoim gościnnym występie w remixie tracku Puszer od HIFI Bandy. Porusza także kwestie wpływu europejskiego czy amerykańskiego hip hopu na polski i zdradza z kim chciałby nagrać.

Link do wywiadu KLIK!

 

Fragment rozmowy:

Redaktor: Ostatnio również można usłyszeć Cię w kawałku HIFI Bandy Puszer Remix 1 czym dla Ciebie jest słowo Puszer?

Pyskaty: Nie skupiam się na znaczeniu słów i marnie wychodzi mi przyswajanie ich znaczeń narzuconych przez innych. To my kreujemy słowa, nadajemy im moc i nowe znaczenia. To my, puszczając je w eter, nadajemy im nowe życie. Co do numeru HI-FI Bandy, otrzymałem zaproszenie by dograć się do tego numeru, które przyjąłem z chęcią, bo bit Czarnego rozkłada mnie na części pierwsze. A jak słyszysz taki bit, to nie możesz sobie odmówić przyjemności by na nim popłynąć. Deadline akurat był krótki i pamiętam, że tekst był pisany na „już”. Dziś nie jestem z niego zadowolony do końca, ale już poszło. Każdy podszedł do tego kawałka indywidualnie, a ja bez względu na znaczenie angielskiego odpowiednika tego słowa, odbieram „puszera” jako coś co mnie motywuje, popycha do działania wbrew przeciwnościom.

 

Michał Kamocki

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

